

Σοβαρές καταγγελίες διατυπώθηκαν από επιβάτες σχετικά με το περιστατικό που σημειώθηκε στις 21:29 μ.μ σε λεωφορείο της γραμμής 15 προς Γαλατά, όταν σύμφωνα με μαρτυρίες, η οδηγός αρνήθηκε να ανοίξει την πίσω πόρτα του οχήματος, επιμένοντας να δει τα εισιτήρια των επιβατών.
Οι παρευρισκόμενοι αναφέρουν ότι η οδηγός όχι μόνο δεν άνοιξε την πόρτα παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις, αλλά μίλησε και με ιδιαίτερα προσβλητικό τρόπο. Ιδιαίτερη αγανάκτηση προκάλεσε το γεγονός ότι ανάμεσα στους επιβάτες βρίσκονταν παιδιά, αλλά και μια νεαρή κοπέλα με ειδικές ανάγκες, η οποία επίσης δεν μπόρεσε να εξέλθει από το όχημα, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει.
«Η απανθρωπιά έχει φτάσει στον Θεό. Ούτε συγγνώμη δεν είπε», δήλωσαν επιβάτες, εκφράζοντας την έντονη δυσαρέσκειά τους. Οι ίδιοι υπογραμμίζουν πως η συμπεριφορά αυτή δεν συνάδει με τον ρόλο και τις υποχρεώσεις ενός επαγγελματία οδηγού μέσων μαζικής μεταφοράς.
Όπως έγινε γνωστό, θα κατατεθεί επίσημη αναφορά στους αρμόδιους φορείς, ώστε να διερευνηθεί το περιστατικό και να αποδοθούν ευθύνες, εφόσον προκύψουν.Το θέμα αναδεικνύει για ακόμη μία φορά την ανάγκη για εκπαίδευση, ευαισθητοποίηση και αυστηρή τήρηση των κανόνων εξυπηρέτησης και σεβασμού των επιβατών, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για άτομα που χρειάζονται ειδική μέριμνα.
Ρεπορτάζ/Επιμέλειά: Ερμίνα Μαρία Μουρατίδου Παπαγεωργοπούλου


